Meer dan 800 merken
800.000 actieve klanten
Gratis en eenvoudig retour

Retour en klachten

Retour en klachten

Retourneren – Zo werkt het!

  1. Goed verpakken 
    Neem de tijd en pak de spullen zorgvuldig in. Verwijder alle oude etiketten en barcodes van de verzenddoos.
  2. Vul de retourbon in 
    Vul de retourbon in en stop hem in het pakket. Download (pdf, 43 KB) 
    Als afdrukken niet mogelijk is, voeg dan een informele brief bij. 
    Het product werd geleverd door een expediteur? Neem contact op met onze klantenservice.
  3. Download het retourlabel 
    Je kunt het retourlabel afdrukken en op het pakket plakken of downloaden naar je smartphone en meenemen naar het postkantoor. 
    Hier vind je het retourlabel voor jouw land
  4. Breng het pakket naar de pakketshop 
    Zodra de retour met succes is verwerkt, sturen we je een e-mail en betalen we je terug op de voor de aankoop gebruikte betaalmethode.

Klachten - Wij lossen het op!

Neem contact op met onze klantenservice.

'Wij' betekent: BIKE24 samen met jou. We willen met jou tot een goede oplossing komen. Daarvoor hebben we een begrijpelijke beschrijving van je probleem nodig, bij voorkeur gedocumenteerd met een foto of video. Als je een gewenste oplossing hebt, willen we dat graag weten.

Retour zonder etiket

Als je land niet in de onderstaande tabel voorkomt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourlabel

België   GLS
Bulgarije DHL  
Denemarken   GLS
Duitsland DHL Hermes
Estland DHL  
Finland DHL  
Frankrijk DHL  
Griekenland DHL  
Groot-Brittannië DHL  
Ierland DHL  
Italië DHL  
Kroatië DHL  
Letland DHL  
Litouwen DHL  
Luxemburg   GLS
Malta DHL  
Nederland DHL  
Oostenrijk DHL  
Polen DHL  
Portugal DHL  
Roemenië DHL  
Zweden DHL  
Slowakije DHL  
Slovenië DHL  
Spanje (Canarische Eilanden) DHL  
Spanje SEUR CORREOS
Tsjechische Republiek DHL  
Hongarije DHL  
Cyprus DHL  

 

Als je land niet in de onderstaande tabel voorkomt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice